Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha YFZ450R SE '18

Neinmatriculabil fara TVA
9706 EUR

TVA inclus
11550 EUR

Yamaha YFZ450R SE este versiunea ediție specială a lui YFZ450R și preia de la acesta specificațiile tehnice și motorizarea care l-au transformat de atâtea ori într-un campion al circuitelor off road de amatori și semi-profesioniști, un ATV 450cc de curse excelent echipat și cu performanțe notabile. Modelul este echipat cu un motor compact de 449cc 37cp, cu un cuplu ridicat și accelerație constantă, optimizat pentru performanțe notabile în off road, cuplat la o cutie de viteze cu 5 trepte și ambreiaj Assist & Slipper, permițând astfel decuplarea parțială la trecerea în treaptă inferioară, reducând efectele frânei de motor și permițând pilotului să controleze exact viteza de intrare în curbe prin utilizarea frânelor pe discuri ventilate. De asemenea, acest vehicul off road de curse dispune de un grad ridicat de manevrabilitate prin dotarea cu suspensii independente cu braț dublu și amortizor reglabil Kayaba pe față, și cu basculă din aluminiu și amortizor reglabil de tip piggyback pe spate, cu o cursă alungită a roților, iar caroseria zveltă și șaua îngustă permite pilotului să își redistribuie cu ușurință greutatea din mers, oferindu-i astfel un plus de control la negocierea curbelor. Nu în ultimul rând, modelul dispune de un design modern și agresiv, cu o caroserie pictată în alb cu accente roșii, schemă grafică unică pe ediția specială - astfel, Yamaha YZD450R SE devine un model de quad dedicat pasionaților de curse off road, partenerul perfect pentru un campion în devenire.

- motor monocilindru, 4 timpi, 5 valve, DOHC, EFI, 449cc, 37cp
- răcire cu lichid
- sistem Air Induction pentru eficiență crescută, emisii reduse și durabilitate
- sistem ISC (Idle Speed Control) pentru pornire și încălzire rapidă a motorului
- ambreiaj Assist & Slipper
- suspensii față independente cu braț dublu, amortizor Kayaba reglabil cu 3 poziții, cursă 250mm
- suspensii spate cu basculă din aluminiu, amortizor piggyback reglabil cu 3 poziții, cursă 280mm
- frână față cu disc dublu ventilat, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frână spate cu disc ventilat de tip wave, etriere cu 2 pistoane
- cadru hibrid din oțel-aluminiu
- șa căptușită pentru confort
- schemă grafică ediție specială, alb cu accente roșii


Garanție 2 ani.
Disponibil și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 5 valve, DOHC
Putere : 37 CP
Capacitate : 449 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 5 trepte
Rezervor : 10 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : independenta, brat dublu, amortizoare reglabile
Suspensie spate : bascula, amortizoare reglabile
Frana fata : 2 discuri ventilate, etriere cu 2 pistoane
Frana spate : 1 disc wave-type cu etriere hidraulice
Anvelopa fata : AT21x7R10
Anvelopa spate : AT20x10R9
Lungime : 1795 mm
Latime : 1240 mm
Inaltime : 1065 mm
Greutate : 184 KG
Inaltime sa : 810 mm
Garda la sol : 115 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : alb-rosu

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.