Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha YFM700R '18

Neinmatriculabil fara TVA
8142 EUR

TVA inclus
9689 EUR

Yamaha YFM700R este un ATV sport dedicat adevăraților pasionați de aventură și întreceri off road, perfect adaptat pentru a oferi o experiență de pilotare antrenantă la fiecare ieșire. Din punct de vedere al motorizării, vehiculul de față este echipat cu un monocilindru în 4 timpi de 686cc, capabil de 46cp, cu un cuplu ridicat la turație mică ceea ce îi oferă un nivel ideal de tracțiune pe orice fel de teren, indiferent de condițiile de drum, cuplat la o cutie de viteze cu 5 trepte și marșarier și montat pe un șasiu hibrid cu partea din față din oțel și cea din spate din aluminiu. De asemenea, modelul dispune de suspensii independente de înaltă calitate și cursă alungită a roților, iar manevrabilitatea și confortul sunt asigurate de amortizoarele reglabile cu 3 poziții. Toate acestea sunt completate de un design modern și agresiv, cu o caroserie modelată pentru a oferi o poziție confortabilă de pilotare pentru piloți de diferite mărimi și greutăți, cu o schemă grafică pe albastru și alb - rezultatul este YFM700R, un quad 700cc Yamaha creat pentru cei care visează la un loc fruntaș pe podium în competițiile de profil.

- motor cu 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, 686cc 46cp
- răcire cu lichid
- cutie de viteze cu 5 trepte și marșarier
- frână față cu disc dublu, ventilat, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frână spate cu disc ventilat, etriere hidraulice
- suspensii față independente cu braț dublu, amortizor reglabil cu 3 poziții, cursă de 230mm
- suspensii spate cu basculă din aluminiu turnat, amortizor reglabil cu 3 poziții, cursă de 256mm
- jante din aluminiu
- design ergonomic
- șasiu hibrid cu parte din față din oțel și parte din spate din aluminiu
- instrumentație clară pe bază de LED-uri

Garanție 2 ani.
Disponibil și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve
Putere : 46 CP
Capacitate : 686 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 5 trepte + marsarier
Rezervor : 11 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : independenta, brat dublu, amortizoare reglabile
Suspensie spate : bascula, amortizoare reglabile
Frana fata : 2 discuri ventilate, etriere cu 2 pistoane
Frana spate : 1 disc wave-type cu etriere hidraulice
Anvelopa fata : AT21x7R10
Anvelopa spate : AT20x10R9
Lungime : 1845 mm
Latime : 1170 mm
Inaltime : 1130 mm
Greutate : 192 KG
Inaltime sa : 815 mm
Garda la sol : 113 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : albastru

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.