Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Z900RS Cafe ABS '18

Inmatriculabil fara TVA
10210 EUR

TVA inclus
12150 EUR

Kawasaki Z900RS Cafe ABS 2018. O motocicletă Kawasaki inspirată din clasicele modele ale anilor '70, un omagiu adus legendarului model Kawasaki Z1, combină armonios un design clasic al trecutului cu tehnologia performantă de ultimă oră. Echipată cu un motor de 948cc cu injecție ce dezvoltă 110Cp, un cadru ușor Trellis, sistem pentru controlul tracțiunii Kawasaki Traction Control, sistem ABS pentru frânare precisă chiar și în situațiile limită, suspensia spate Horizontal Back-link cu amortizor spate și ambreiaj Assist and Slipper pentru asistență la demarare, modelul oferă o accelerație explozivă îmbinată cu o manevrabilitate de top, permițându-i în ciuda puterii sale să fie ușor de controlat. Dar cum inginerii Kawasaki știu că pe lângă perfomrnațele superioare trebuie să existe mereu și o completare estetică pe măsură, au adăugat o serie de detalii remarcabile ce evidiențiază acest model inspirat din motoarele vintage, precum: rezervorul în forma unei picăturii de apă, farul față rotund cu diametru de 170mm, roți cu spițe subțiri și plate, codița în formă de cioc de rață și o mască de far supradimensionată care se îmbină perfect în look-ul clasic al motocicletei. Toate aceastea însumează o motocicletă ce evocă frumusețea stilurilor din trecut și o completează cu finisaje moderne și tehnologie de ultimă generație, rezultând un partener de încredere și capabil, recomandat colecționarilor și cunoscătorilor.

Dotări standard:

- motor cu injecție de 948cc 110cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
- pornire electrică
- răcire cu lichid
- sistem pentru controlul tracțiunii Kawasaki Traction Control (KTRC) cu 2 moduri
- suspensie spate de tip Horizontal Back-link, amortizor reglabil pe gaz
- șa Ergo-Fit cu înălțime redusă la 820mm
- far rotund pe față, lumini LED, diametru de 170mm
- sistem de eșapament modificat pentru experiență auditivă de înaltă calitate
- indicator rulare economică
- sistem ABS
- cadru ușor de tip Trellis
- schemă grafică vintage pe verde
- ambreiaj Assist and Slipper
- frână spate cu 1 disc de 250mm, etrier cu 1 piston
- cutie de viteze cu 6 trepte
- frână față cu 2 discuri semi-flotante de 330mm, etriere cu 4 pistoane
- instrumentație de bord cu vitezometru și turometru radial și ecran multi-funcțional LCD
- suspensie față cu furcă inversă, reglabilă

Motocicletă Kawasaki cu 4 ani garanție

Motocicletă de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve, DOHC
Putere : 110 CP
Capacitate : 948 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 17 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca inversata 41mm reglabila
Suspensie spate : Horizontal Back-Link, bascula, amortizor pe gaz, reglabila
Frana fata : 2 discuri semi-flotante de 330 mm, etriere cu 4 pistoane
Frana spate : 1 disc 250mm ventilat, etrier cu 1 piston
Anvelopa fata : 120/70ZR17 M/C (58W)
Anvelopa spate : 180/55ZR17 M/C (73W)
Lungime : 2100 mm
Latime : 845 mm
Inaltime : 1190 mm
Greutate : 216 KG
Inaltime sa : 820 mm
Garda la sol : 130 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2018
Culori : verde/negru
Tip motocicleta : Street Touring

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.