Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z1000 ABS '18

Kawasaki Z1000 ABS '18
Kawasaki Z1000 ABS '18
Kawasaki Z1000 ABS '18
Kawasaki Z1000 ABS '18
Kawasaki Z1000 ABS '18
Kawasaki Z1000 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Z1000 ABS 2018. Motocicletă super-naked Kawasaki, o piesă de rezistență în gama motoarelor street și un vehicul al cărui proces de construcție a urmat filosofia minimalistă japoneză Sugomi. Fără piese inutile, cu o greutate împărțită simetric pentru o centralizare a masei, o arhitectură modernă cu conturiri ascuțite ce oferă o agilitate incredibilă și un dinamism greu de întrecut, Z1000 este o motocicletă situată în topul clasamentelor din toate punctele de vedere. Pusă în mișcare de un motor extrem de eficient de 1043cc care dezvoltă imensa putere de 140Cp, dă dovadă de o accelerație inegalabilă, având totuși o manevrabilitate de top datorită cadrului ușor și rezistent din aluminiu, suspensiei spate orizontale Back-Link cu amortizor reglabil, ambreiajului Assist and Slipper pentru asistență la demarare și sistemului ABS de frânare precisă. Impresionând pe plan tehnic și estetic, emanând putere și un dinamism ca nici un alt model, Z1000 este motocicleta Kawasaki concepută să domine asfaltul și să vă ofere o doză de adrenalină pură la un cu totul alt nivel.

Caracteristici standard:

- motor cu injecție, DOHC, 1043cc 140cp, cu 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve
- frână pe spate cu 1 disc de 250mm ventilat, etrier cu 1 piston
- ansamblu compact de instrumente de bord LED și LCD
- roți supersport cu greutate redusă
- pornire electrică
- rezervor încăpător de 17L
- indicator rulare economică
- suspensie reglabilă pe față cu furcă inversă de 41mm
- ambreiaj Assist & Slipper
- poziție ideală de pilotare, aplecată în față
- frână pe față cu 2 discuri semi flotante de 310mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane
- greutate centrată
- suspensie spate de tip Horizontal Back-Link, amortizor reglabil
- clapete de accelerație cu design special Downdraft
- evacuare specială scurtă și pre-chamber
- oglinzi Die-Cast speciale
- inspirat de design-ul Sugomi
- ABS
- sistem Dual Throttle Valves
- lumini LED pe față și spate
- cadru din aluminiu de tip twin-tube, ușor și rezistent

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.