Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Vulcan S Cafe ABS '18

Promo fara TVA
6462 EUR

TVA inclus
7690 EUR

Inmatriculabil fara TVA
6763 EUR

TVA inclus
8048 EUR

Oferta in limita stocului disponibil!

Kawasaki Vulcan S Cafe ABS 2018. Un urban cruiser de excepție proiectat să ofere perfomanță în vastul și aglomeratul oraș dedicat celor care vor să-și declare independeța și să se facă remarcați în trafic cu o motocicletă a cărei arhitectură pune accent pe estetic și ergonomie. Vulcan S se face remarcat printr-o varietate largă de dotări de ultimă generație precum: motorul Paralel-Twin în 4 timpi cu injecție ce dezvoltă 60 CP , sistemul DUAL THROTTLE VALVES, cutia de viteze cu 6 trepte eficientă, suspensia spate reglabilă cu monoamortizor și suspensia față cu furcă telescopică de 41mm, ambele optimizate pentru o manevrabilitate de excepție și sistemul ABS precis cu acționare imediată. Toate acestea combinate cu dotări de natură ergonimică menite să ofere confort și să aducă un look de excepție precum cadrul din oțel rezisten și ușor, șaua de înălțime joasă și toba amplasată sub motor pentru o centralizare a greutații însumează o motocicletă modernă, unică și atractivă cu care veți putea străbate orașul în cele mai bune condiții și vă veți putea face remarcat de la prima rotire a manetei de accelerație.

Caracteristici standard:

- motor Paralel-Twin DOHC, 4 timpi, 8 valve, 649cc, 60cp cu injecție
- sistem DUAL THROTTLE VALVES
- discuri de frână cu diametru mare 300mm/250mm
- suspensie față cu furcă telescopică de 41mm
- sistem ERGO-FIT
- ampatament lung de 1575mm pentru stabilitate și manevrabilitate
- scărițe reglabile în 3 poziții pentru confort sporit
- tobă amplasată sub motor pentru un centru de greutate apropiat de sol
- cadru din oțel rezistent și ușor
- pornire electrică
- cutie de viteze cu 6 trepte
- rezervor de 14L
- șa amplasată la înălțime joasă de 705mm
- consum mediu de 4.4L/100 km
- afisaj analogic/digital - turometru analogic și ecran LCD multifuncțional
- ABS
- indicator de rulare economică
- suspensie spate reglabilă, cu monoamortizor
- elemente de design stil CAFE
- manete ambreaj si frână reglabile

Motocicletă Kawasaki cu 4 ani garanție

Motocicletă de vânzare și în rate

Acest model se poate conduce și cu permis categoria A2 - contactați-ne pentru informații.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 2 cilindri, 4 timpi, 8 valve, DOHC
Putere : 60 CP
Capacitate : 649 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 14 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca telescopica 41mm
Suspensie spate : bascula, monoamortizor ajustabil
Frana fata : 1 disc 300mm, etrier cu 2 pistoane
Frana spate : 1 disc 250mm, etrier cu 1 piston
Anvelopa fata : 120/70 R18M/C 59H
Anvelopa spate : 160/60 R17M/C 69H
Lungime : 2310 mm
Latime : 880 mm
Inaltime : 1130 mm
Greutate : 231 KG
Inaltime sa : 705 mm
Garda la sol : 130 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2018
Culori : gri/negru
Tip motocicleta : Street Touring

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.